بهترین بازی های کم حجم اندروید 2022 در سبک های مختلف + لینک دانلود

بهترین بازی های کم حجم اندروید 2022 در سبک های مختلف + لینک دانلود
دانلود بازی , دانلود بازی, دانلود بازی کامپیوتر, دانلود بازی ها, دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر, دانلود بازی برای کامپیوتر, دانلود بازی کامپیوتری

بازی همانند قسمت قبلی بیشتر تمرکزش را روی گوشیهای ضعیفتر گذاشته و با ارائه مجموعهای از حالتهای گیم پلی مختلف سعی کرده سرگرمکننده ظاهر شود.  This a rt ic le h as  been created  by GSA  Content ​Genera to r  DE᠎MO !

دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر

عنوانی با وجود سادگیهای زیادش آزادی عمل بیشتری نسبت به بقیه عناوین رکوردی داده و با رنگ بندی جذاب و موسیقی دلنشینش هم بعضی جاها میتواند آرامش بخش ظاهر بشود.

در اینجا نیز معماها پر پایه خطای دید بنا شدهاند و هر مرحله باید سعی کنید مربع بازی را به نقطه قرمز رنگ برسانید.

در کمتر از چند ثانیه تمام صفحه بازی از انواع آیتمها مانند گلوله، لیزر و هیولاها پر میشود و شما باید سفینه خود را در بین آنها کنترل کنید و تا جایی که میتوانید زنده بمانید.

دانلود بازی برای کامپیوتر

در بازی Escape Simulator گشت و گذار در 15 اتاق پر از پازل طراحی شده و توسط اپراتورهای اتاق فرار واقعی پشتیبیانی می شودو اگر چیزی روی دیوار چسبانده نشده است ، می توانید آن را بردارید.

دانلود بازی کامپیوتر

در این بازی شما می توانید یک حس آرام و لذت بخش خاصی را تجربه کنید و سعی کنید به فکر این مشکلات را حل نمایید .

در اختیارتان قرار گرفته و تنها با سلیقه خودتان می توانید نسخه دلخواه را نصب کنید. اگر به دنبال بازیهای کم حجم هستید، احتمالا باید تمام بازیهای Ketchapp را نصب کنید.

با پیشرفت، مراحل بازی نیز سخت و سختتر میشوند و همچنین باید ربات خود را تقویت کنید تا تواناییهای او نیز افزایش پیدا کند تا بتوانید به هدف خود برسید.

دانلود بازی ها

در سالهای گذشته و البته پس از شیوع ویروس کرونا و خانه نشین شدن بسیاری از انسانها، ویدیوهایی در سرتاسر اینترنت وایرال شد که در آنها، افراد مختلف تلاش میکنند تا با پرتاب کردن بطری کاری کنند تا به طور دقیق و صاف قرار بگیرد.

دانلود بازی کامپیوتری

زمان زیادی از انتشار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order میگذرد و شاید قرار دادن آن در لیست با گرافیک ترین بازی جهان کمی دور از انتظار باشد.

اگر اهل بیس بال هستید ، این بازی برای شما مناسب است؛ این برنامه شامل تمام 30 تیم MLB با 1700 بازیکن و یک لیست به روز شده برای همه بازیکنان فصل 2020 است.

فورتنایت موبایل در سال ۲۰۱۸ به عنوان برترین بازی مولتیپلیر بین بازیهای موبایلی انتخاب شد، از همین رو در لیست ۱۰ بازی برتر سایمان دیجیتال نیز قرار دارد.

همچنین در بازی بیش از 50 ماموریت مختلف و 6 نقشه منحصر به فرد وجود دارد که هرکدام از آنها چالشهای متفاوتی را شامل میشوند.  Art icle w​as gener ated  by GSA C on​te​nt  Gener᠎ator Demov᠎ersi on.

مهمترین علت موفقیت High Risers پوشش یکی از بزرگترین نقاط ضعف عناوین رکوردی است؛ در بازی هر چه قدر که پیش میروید همچنان با چالشهای متفاوتی روبهرو میشوید و به همین خاطر بازی توانسته تازگیاش را حفظ کند.

بازی به قدری سخت است که در برخی موارد حتی 15 ثانیه زنده ماندن در آن نیز چالشهای زیادی به همراه دارد.

خواندن
لوله برق پی وی سی چیست؛ لوله خم پی وی سی، ویکی پایپ (2)

بازی Apex Legends یک بازی آنلاین بتل رویالی است که شباهت بسیار زیادی به بازی Titanfall 2 دارد، همچنین در این بازی شخصیت هایی (تحت عنوان لجند) وجود دارند که هر لجند قدرت و توانایی مختص به خود را دارد.

مهارت خود را در تیراندازی و نشانه گیری به سمت توپ ها نشان دهید هر چه در بازی پیشرفت کنید بازی سخت خواهد شد و شما را به چالش خواهد کشاند.

یک بازی کم حجم کاملا چالش برانگیز و اعتیاد آور که در آن کنترل یک ربات کوچک دوست داشتنی را در دست دارید و باید پازلهای پیچیده سه بعدی را حل کنید.

سرنوشت جهانی که در آن حضور دارید، در دستان شما قرار دارد و باید آن را تغییر دهید. در بازی دو فلش پایین صفحه وجود دارد و نکته اینجاست با این فلشها تنها باید فضاپیمای جنگیتان را حرکت دهید، بلکه با همانها هم باید تیراندازی کنید.

استفاده درست از پتانسیلهای گوشی همیشه هیجان انگیز بوده و یکی از مسائلی که باعث شده Tigerball به محبوبیت برسد، ترکیب درست قابلیتهای صفحه لمسی و مکانیزمهای گیم پلی بازی است.

اما تنها بهدستآوردن آبنبات کافی نیست، شما باید برای بهدستآوردن ستارهها از آبنباتها استفاده کنید. اما چگونه؟ اگر هر دو فلش را نگه دارید، فضاپیما تیر میزند.

طراحی بازی به سبک عناوین رترو و کلاسیک انجام شده است و احتمالا به همین دلیل در گوگل پلی و اپ استرو حجم بسیار کمی دارد، اما همچنان از نظر طراحی و ساخت یک بازی بسیار خاص محسوب میشود.

هرچند بازی حجم بسیار کمی دارد، اما از نظر جلوههای بصری بسیار خوب طراحی شده و همچنین موسیقی متن آن بسیار آرامش بخش است و تجربه Mekorama را به عنوان یک بازی پازل کامل میکند.

در بازی No Humanity – The Hardest Game ماجرا از این قرار است که شما تنها بازمانده جهان پس از نابودی زمین هستید و در آن برای زنده ماند باید از تمام موانع عبور کنید اما همه چیز به همین سادگی نخواهد بود!

اگر بخواهید در بازی Another Eden به سرعت پیشرفت کرده و به ماکزیمم مهارتهای ممکن برسید، باید دست به جیب شده و پول بپردازید.

در این بازی کم حجم اندروید شخصیت داستان هر طبقه مسیر مستقیمی را حرکت کرده و تنها وظیفه شما این است تا با کلیک روی صفحه، او را به طبقات بالاتر ببرید.

این توسعه دهنده بازیهایی مانند Stick Hero، 2 Cars و موارد بسیار زیاد دیگری را منشتر کرده که حجم اکثر آنها زیر 50 مگابایت است و البته بازیهای شگفت انگیزی هستند.

در این مجموعه که تمام بازیهای آن به دهه 1990 برمیگردد، با 19 بازی مختلف با سطوح و کنترلهای مختلف مواجه هستیم که شامل بازیهایی مانند مار، تانک، خانهسازی (Brick Puzzle) و موارد دیگری میشود.

BLUK همان چیزی است که بازیهای کچ اپ باید باشند. در این بازی باید با پرواز کردن پرندههای خود که تعداد بسیار زیاد و متنوعی از آنها در بازی وجود دارد، سکهها و آیتمهای مختلف را جمع آوری کنید و تا جایی که میتوانید به پرواز خود ادامه دهید.

شاید همین امر باعث شد تا از همان ابتدا، Auto Chess مورد استقبال بسیار زیادی قرار بگیرد. در هر مرحله، توپ در مسیر پیچیده و نامطمئنی قرار میگیرد و هدف شما این است که او را در این مسیر کنترل کنید و علاوه بر جمع آوری جواهرات موجود در مسیر، از اطراف به پایین سقوط نکنید.

خواندن
آیا مراجعه به مشاور خانواده هدر دادن پول است؟

شروع هر دنیا به جای پیشبرد یک خط داستانی، بخشی از پیشینه و احساسات Tim را نشان می دهد. همچنین زمانی که دیگر هیچ حرکت قانونی قابل اجرا نباشد، بازی به پایان میرسد و باید دوباره از ابتدا آن را شروع کنید.

در واقع تنها وظیفه شما پایان دادن به کار استیکمن محبوب خواهد بود؛ با استفاده از وسیله های مختلفی که دارید، شخصیت داستان را شکنجه دهید و اگر او بیشترین آسیب را ببیند امتیاز بیشتری به دست می آورید.

بهترین بازیکنهای Fortnite نهتنها در استفاده از سلاحها، بلکه در ساختوساز هم مهارت بسیار خوبی دارند. بازی Subway Surfers یکی از همان بازی ها و یکی از بهترین بازی های اندروید است.

Ace Academy: Skies of Fury یک بازی نبرد هوایی در طول جنگ جهانی اول است، جایی که شما به کابین خلبان هواپیماهای ملخی دوران جنگ جهانی میروید.

Paper Wings از جمله بازیهای متفاوت و بسیار خاص موبایل محسوب میشود که حجم بسیار کمی دارد و در زمانهای کوتاه، مانند انتظار در ایستگاه مترو میتواند باعث سرگرم سایت دانلود بازی شدن شما شود.

فرضیه پنجم: بین میزان فعالیت در فضای مجازی و میزان احساس بیگانگی از خود دانشجویان دانشگاههای مرند ارتباط وجود دارد.

هر دو قسمت از این سری، روی همدیگر ۵۰۰ مگابایت حجم دارند. هسته ی اصلی بازی در مورد Skull Heart می باشد که یک شی ارزشمند بوده و آرزوی هر زنی می باشد.

تنها مکانیزم بازی، ضربه زدن روی نمایشگر است و با هر ضربه شما جهت توپ تغییر پیدا خواهد کرد و باعث میشود تا به سمت راست یا چپ برود.

اگر از پیچیدگی بازیهای مدرن خسته شدهاید و دوست دارید به زمانهای ساده بازگردید، بازی Brick Game برای شما طراحی شده تا بازیهای آتاری دستی را روی گوشی خود اجرا کنید.

علاوه بر این، میتوانید نمای سه بعدی خود را با استفاده از ابزار داخلی بازی طراحی کنید و آن را با سایر بازیکنان جهان به اشتراک بگذارید.

League of Legends: Wild Rift به دلیل طراحی فوقالعاده و البته سازگاری خوب با دستگاههای موبایل، به محبوبیت زیادی رسید.

اگر بیش از ۲۰ سال است که تجربهی زندگی روی این کرهی خاکی را دارید، بدون شک آتاری دستیهای قدیمی (Brick Game) که رنگهای زرد، سبز، آبی، قرمز و البته مشکی داشتند را به یاد میآورید.

2048 یک بازی کاملا ساده است، بنابراین فضای زیادی را روی گوشی شما اشغال نمیکند که البته تجربه آن بسیار اعتیادآور است.

اگر دستگاههای بازی قدیمی که در ایران با نام «آتاری دستی» شناخته میشدند را به خاطر بیاورید یا تجربه استفاده از آنها را دارید، احتمالا بدانید که بازیهای سرگرم کننده زیادی را شامل میشدند.

با استفاده از موتور بازیسازی Anvil، ساخت بازی Assassin’s Creed 2 کمی بعد از انتشار نسخه اول آن آغاز شد.

تصاویری از محیط بازی که توسط خود ما تست شده و کار میکند. در این بازی پلتفرمر کلاسیکِ دوست داشتنی و بامزه شما نقش یک ربات مکانیکی تنها را ایفا خواهید کرد که بسیار تنها است و تمام تلاش خود را میکنید تا به گربه برسد و خود را از تنهایی خارج کند.

خواندن
نحوه لوله کشی برق ساختمان از سقف تاسیسات 24 ساعته (2)

پس از رسیدن به عدد 2048، همچنان میتوانید به بازی ادامه دهید تا به امتیازات بیشتری برسید. جایی که ستارههای فیلم و میلیونرها تمام تلاش خود را میکنند تا از معامله گران و گانگسترها دوری کنند.

فارنهایت (Fahrenheit: Indigo Prophecy) از آن بازیهای خوبی به حساب میآید که متاسفانه رها شدند و دیگر پشتیبانی از آنها ندیدیم؛ بازی با نسخههای اندروید جدید به خوبی سازگار نیست و نسخه iOS آن هم حذف شده است.

بازیهای مستقل طرفداران خاص خود را دارند. یکی از بازیهای اعتیادآور در سبک جمع آوری امتیاز Alto’s Odyssey است که شما در نقش یک پسر جوان با اسکیت بورد خود روی کوه ها سر میخورید و به مراحل بالاتر می روید.

Spingun به خاطر کنترل متفاوت خود یکی از تحسین برانگیزترین عناوین سال 2016 گوشی لقب گرفت. نه به خاطر ویژگیهای گیم پلیاش، بلکه به این خاطر که تجربه آن لذت بخش بوده و سرگرمتان میکند.

The Last Vikings نیز یکی از بازیهای ایندی یا مستقل محسوب میشود تجربه منحصر به فردی را ارائه میکند و یک بازی ماجراجویی بسیار جذاب است.

Robot Wants Kitty یک بازی بسیار کم حجم و سرگرم کننده است که احتمالا همه کاربران از آن لذت خواهند برد.

در این بازی کم حجم کنترل مکعب سیاهی را دارید و باید با کشیدن انگشت خود به عقب، او را به ستون های بعدی پرتاب کنید.

در بازی The Last Vikings باید به عنوان یک وایکینگ تمام ماجراجوییها ممکن را انجام دهید. در نهایت نیز باید به این موضوع اشاره کرد که برای تجربه Mekorama به اینترنت نیازی ندارید و بازی کاملا به صورت آفلاین تجربه میشود.

این بازی را به صورت تکنفره و گروهی میتوان انجام داد. بازی ماهی مرکب به شکل آفلاین و تک بازیکنه انجام شده و متناسب با تمامی گروههای سنی است.

بازی جنگی کامپیوتر Deus Ex Mankind Divided توسط استودیو بازیسازی Eidos Montreal در سال ۲۰۱۶ تولید و عرضه شد. Angry Birds 2 نسل دوم از بازی پرطرفدار و بسیار زیبای پرندگان عصبانی از استودیوی بازیسازی Rovio Entertainment برای دستگاه های اندرویدی است.

شوالیه های سرزمین قدیمی 2، دومین قسمت از فرانچایز سرگرم کننده و خوش ساخت Star Wars: Knights of the Old Republic است که قسمت اول آن در دسامبر 2014 برای سیستم عامل اندروید منتشر شد و دقیقاً بعد از 6 سال، شاهد عرضه شدن قسمت دوم بازی در دسامبر 2020 برای اندروید هستیم.

اگر از طرفداران قدیمی فرنچایز Street Fighter هستید، از این اثر لذت خواهید برد، زیرا با سیستم کنترل آن آشنا هستید و میتوانید راحتتر با گیمپلی ارتباط برقرار کنید.

تغییراتی که در بازی حاصل شدهاند، اکثرا تاثیر مثبتی در گیمپلی آن دارند. این پل به دو قسمت یکسان تقسیم بندی شده است و مسیر آن نیز به واسطه خانههایی با شمارههای مختلف به پیش میرود.

تقریبا همه افراد با این گفته که سری بازیهای «آسفالت» بهترین بازیهای ماشینسواری اندروید هستند، موافقاند. اگر به بازیهای شهر سازی علاقه داشته باشید، Town Stars بهترین گزینه برای شما است.

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *