برخی بانک ها به دنبال بدبخت کردن بخش تولید هستند/ از عملکرد بانک ها خجالت می کشیم

[ad_1]

ایسنا/گلستان سرپرست معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری گلستان نسبت به ارائه تسهیلات ۹۲ میلیون یورویی به یک فرد خاص توسط یکی از بانک های عامل واکنش نشان داد.

علی محمد زنگانه عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان بر ضرورت تهیه سند آمایش استان گلستان تاکید و اظهار کرد: باید ۳۰ برش میانی بر محور سند چشم انداز ۱۴۰۴ آماده شود، همچنین تهیه سند آمایش استان تا پایان سال جاری با همکاری دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گیرد.

وی بر لزوم تسهیل حضور هلدینگ های سرمایه‌گذاری ملی در استان گلستان تاکید کرد و افزود: باید زمینه را برای حضور هلدینگ های سرمایه‌گذاری ملی در استان فراهم کنیم تا شاهد رشد و توسعه استان باشیم، از طرفی برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری استان گلستان باید به گونه‌ای باشد که برای طرح های فرصت های سرمایه گذاری مجوزهای بی نام آماده شود سپس برای آن برنامه‌ریزی صورت گیرد تا با ایجاد پایگاهی امکان همراهی با سرمایه گذاران و استانی ملی و فراسرزمینی فراهم شود.

استاندار گلستان، معادن و بهره برداری از آن را بسیار پر اهمیت خواند و تاکید کرد: با توجه به اهمیت بالای معادن از این پس این سرمایه ارزشمند را به راحتی در اختیار سرمایه گذاران قرار نمی دهیم بلکه معادن  پرارزش در کنار معادن با ارزش کمتر را توامان در اختیار سرمایه گذاران خواهیم گذاشت.

تعامل دستگاه های اجرایی منجر به حل مشکلات مردم می شود

زنگانه از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت به تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات مردم کوشا باشند و تصریح کرد: یکی دیگر از مسائلی که به حل مشکلات مردم کمک می‌کند تعامل بین دستگاه های اجرایی است، مدیران دستگاه ها باید به گونه‌ای با یکدیگر همکاری داشته باشند که نتیجه موجب حل مسائل و مشکلات مردم شود.

خواندن
راه اندازی واحد تولید آهن در سنگان خواف

سرپرست معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری گلستان نیز در این جلسه با انتقاد از عملکرد ضعیف بانک های استان اظهار کرد: متاسفانه یکی از بانک‌ها طی چند سال اخیر  در حالی تسهیلات ۹۲ میلیون یورویی به یک فرد خاص پرداخت کرده که تولید کنندگان ما برای دریافت تسهیلات چند صد میلیونی باید پشت درب بانک‌ها التماس کنند.

سید محمد دهنوی با بیان اینکه متاسفانه عملکرد برخی از بانک ها به گونه ای شده که در حال بدبخت کردن بخش تولید هستند، افزود: متاسفانه بانک‌ها به گونه‌ای عمل می‌کنند که ما از عملکرد آنها خجالت میکشیم، همین بانکها در پرداخت تسهیلات ازدواج به گونه ای رفتار می کنند که مردم را دچار زحمت و گرفتاری کرده اند.

وی با بیان اینکه اگر لازم باشد نام این بانک موردنظر را رسانه خواهنم کرد، یادآور شد: متاسفانه تمام تولید کنندگان و کارخانه های زودبازده پشت درب اتاق من از عملکرد این بانک گلایه دارند چراکه برای دریافت تسهیلات به این بانک معرفی شدند اما از پرداخت آن سر باز می‌زند.
انتهای پیام

[ad_2]
خبر مهم

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *