انجام زایمان ایمن در کولاک و برف/ حال مادر و نوزاد خوب است

[ad_1]

ایسنا/کردستان مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از انجام زایمان موفق و نجات جان نوزاد و مادر باردار در منطقه سارال از توابع شهرستان دیواندره توسط ماما و تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ خبر داد.

رضا پیرا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شب گذشته طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ مبنی بر شروع درد زایمان مادر باردار در روستای گاوآهن تو، در منطقه صعب العبور سارال از توابع شهرستان دیواندره، بلافاصله آمبولانس پایگاه هزار کانیان همراه با مامای مرکز بهداشت و تکنسین‌های این پایگاه به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه به علت شرایط سخت جوی، کولاک شدید، بارش برف و کوهستانی بودن منطقه، محور تردد روستای مذکور بسیار صعب العبور بوده و پرسنل اورژانس پس از ۳ ساعت در محل ماموریت حاضر شدند، خاطرنشان کرد: پس از معاینات و اقدامات اولیه توسط ماما و تکنسین‌های اورژانس،  فرایند زایمان با موفقیت انجام شد و مادر باردار ۳۴ ساله، در کمال صحت و سلامت نوزاد پسر خود را به دنیا آورد.

 پیرا یادآور شد: پس از اقدامات تکمیلی پرسنل اورژانس، مادر و نوزاد با حال عمومی خوب و مساعدی  به بیمارستان امام خمینی (ره ) در دیواندره منتقل شدند.

انتهای پیام

[ad_2]
خبر مهم

خواندن
پخش 3 برنامه با موضوع ادامه گفتگو

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *