انتقاد از اجرا نشدن گارد ساحلی در رودخانه کارون

[ad_1]

ایسنا/ خوزستان نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با محکومیت اجرا نشدن گارد ساحلی در رودخانه کارون به ویژه در حاشیه اهواز گفت: رودخانه کارون باید هر چه سریعتر بازپس گیری شود. به نفع مردم به ولسوالی ها داده می شود.

سید کریم حسینی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اجرای طرح گارد ساحلی بر روی رودخانه کارون، اظهار کرد: متأسفانه در بحث اجرای قانون، هیچ اقدام یا اقدامی در خصوص آزادسازی سواحل به ویژه مشاهده نمی کنیم. تروریست ها در حاشیه رودخانه کارون اهواز.

وی افزود: این قانون مورد تایید همه کشورهاست و باید برای تمامی سواحل و رودخانه ها به طور کامل اجرا شود.

یکی از اعضای کمیسیون رفاه اجتماعی مجلس گفت: نیروی ساحلی در ارتباط با رودخانه کارون باید به طور کامل اعمال شود و این رودخانه جدا از قانون نیست. بنابراین احیای سواحل رودخانه کارون باید تسریع شود و به نفع مردم در اختیار دولت محلی قرار گیرد.

حسینی گفت: بر اساس قانون آزادسازی رودخانه باید حاشیه رودخانه کارون علاوه بر آزادسازی شهرداری اهواز به عنوان محل و محل تفریح ​​مردم فراهم شود.

وی ادامه داد: متأسفانه تاکنون هیچ گونه آزادسازی سواحل و ورزش های دریایی در خصوص رودخانه کارون انجام نشده است و خواستار این هستیم که هر چه سریعتر این امر انجام شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساخت و سازهای غیرمجاز در رودخانه کارون به ویژه در حاشیه اهواز، گفت: کار همه امور بر عهده قوه قضاییه است و باید طبق قانون با آنها برخورد شود. . اما وقتی قانونی وضع می شود باید به آن اطاعت کرد.

خواندن
چرا باید امیرالمؤمنین در کعبه متولد شود؟

حسینی ادامه داد: بر اساس قانون، اگر کار ساخت و ساز در رودخانه کارون مجوز نداشته یا انجام شود، باید تخریب شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *