از وضعیت صحنه ایرانی-لبنانی تا آزار بازیگران زن

[ad_1]

کمک حدود یک میلیارد دلاری مقام معظم رهبری به سی و پنجمین جشنواره گلریزان در ستاد دیه کشور، وضعیت جدید قانون بازی ایران و لبنان در مشهد و موضوع خشونت علیه بازیگران زن مهمترین خبر حقوقی بود. هفته گذشته

به گزارش ایسنا، در این گزارش نگاهی می اندازید به کلیدی ترین موضوعات حقوقی و حقوقی هفته گذشته:

63 هزار پرونده در سال گذشته از ظرفیت قانونی تهران خارج شد

از وضعیت صحنه ایرانی-لبنانی تا آزار بازیگران زن

علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران اعلام کرد که در سال گذشته 63 هزار و 757 پرونده از دستگاه قضایی تهران خارج شده است.

القاصی با تحویل گرامر وی خطاب به مدیران قوه قضائیه و ستاد رئیس کل دادگستری استان تهران برای حمایت از زنجیره تامین گفت: تهران آمار و اطلاعات آموزشی را منتشر کند. شرکت‌های حوزه حقوقی آسیب‌دیده باید از طریق تمامی دستگاه‌های انتظامی استان تهران اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان تهران از سرمایه گذاری حمایت می کند Halaltacce وی ضمن رفع موانع توسعه زنجیره تامین در ادارات کل دادگستری استان، از برنامه های خود خبر داد: دادگستری تهران حمایت از صنعت و تجارت را راهی برای تامین امنیت سرمایه گذاران می کند.

اعتراض ایران به سرکوب پناهجویان ایرانی توسط پلیس دانمارک

از وضعیت صحنه ایرانی-لبنانی تا آزار بازیگران زن

کاظم غریب آبادی دبیرکل دفتر هماهنگی امور بشردوستانه ضمن ابراز ناراحتی از بدرفتاری با شهروندان دانمارکی توسط مقامات ایرانی، از مقامات ذیربط دانمارک خواست از اقدام خودداری کنند. از این قبیل اعمال شنیع

چه کسانی در گوجه یک میلیاردی رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش داشتند؟

مقام معظم رهبری در آستانه سی و پنجمین جشن گلریزان در ستاد دیه کشور مبلغ یک میلیارد نفر را برای آزادی زندانیان اختصاص دادند.

خواندن
تنها 55 درصد برق استان در خود استان است

شروع ثبت نام برای آزمون متقاضیان دارای مجوز وکالت در مرکز مشاوره حقوقی

از وضعیت صحنه ایرانی-لبنانی تا آزار بازیگران زن

مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: ثبت نام آزمون وکالت 1401 دانشکده وکالت، متخصصان حرفه ای و مشاوران حقوقی از امروز شنبه 20 فروردین ماه آغاز شده و تا روز جمعه ادامه دارد. 16 آوریل.

این آزمون ها روز جمعه 23 اردیبهشت ماه به صورت همزمان در تهران و 50 منطقه کشور برگزار می شود.

اقدامات دادستانی تهران برای پایان دادن به اشغال را شرح دهید.

از وضعیت صحنه ایرانی-لبنانی تا آزار بازیگران زن

علی صالحی، دادستان تهران گفت: پس از دادستان تهران در سال گذشته بیش از 2500 هکتار از اراضی و منابع طبیعی به ارزش حدود 40 میلیارد دلار به استان تهران بازگردانده شد.

تاثیر اشتغالزایی در کاهش جرم و جنایت را توضیح دهید

از وضعیت صحنه ایرانی-لبنانی تا آزار بازیگران زن

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه در دیدار با اعضای کمیسیون صنعت و معدن مجلس به تشریح اثرات اشتغالزایی در کاهش جرایم پرداخت و گفت: ما کارگزاران نظام هستیم، تلاش کنید.

رئیس قوه قضائیه افزود: امروز استقلال و یکپارچگی در درون است اهن اسلام در هیچ کشوری وجود ندارد.

حاکمیت قانون در مواقعی موضوع مورد بحث است

از وضعیت صحنه ایرانی-لبنانی تا آزار بازیگران زن

حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول رئیس جمهور نیز ضمن اشاره به اهمیت پزشکی قانونی گفت: قانون نیز همین است. یکی از مهمترین ارکان این بدنه.

معاون اول قوه قضائیه تصریح کرد: امروز به دنبال علنی شدن روند قضایی هستیم. نخبه در مورد این پروژه نظر دهید

هیچ شکایتی از سوء استفاده از بازیگران زن وجود ندارد

از وضعیت صحنه ایرانی-لبنانی تا آزار بازیگران زن

این یک فوریت است و رئیس‌جمهور دادستان کل کشور وارد دادسرای مشهد شده و علت حادثه و دلایل حادثه را بررسی کرده و به بی‌توجهی مأموران رسیدگی کرده و تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

خواندن
نمایش "مطبوعات قاجاری" در موزه پست

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای این بازیگران شکایتی صورت گرفته است، گفت: هیچکس شکایتی نداشت و قوه قضاییه هم بی اطلاع بود و اگر شکایتی مطرح شد. معرفی شده و قوه قضائیه وارد عمل خواهد شد.» هرگونه شبهه و تحقیق در مورد اعمالی که خلاف مقررات پاکیزگی باشد حرام است. مگر اینکه جرم در ملاء عام یا در ملاء عام یا توسط شاکی یا مربوط به تجاوز به عنف و تبانی بوده باشد و چون تاکنون دعوی نشده باشد قانون حزب وارد نمی شود.

حکم دادگاه اداری در مورد افرادی که شناسنامه ندارند

از وضعیت صحنه ایرانی-لبنانی تا آزار بازیگران زن

دادگاه تجدیدنظر اعلام کرده است که درخواست شناسنامه برای افرادی که والدین آنها گواهی ثبت نام معتبر ایرانی ندارند، غیرقانونی است.

کار پتروشیمی میانکاله به حالت تعلیق درآمد

از وضعیت صحنه ایرانی-لبنانی تا آزار بازیگران زن

دادستان دیوان عالی کشور و مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با ارسال نامه ای به دادستان انقلاب مازندران خواستار توقف پروژه پتروشیمی میانکاله شدند.

در دادسرای مازندران، دبیرکل شورای حقوق بشر بر احداث مجتمع پتروشیمی در گاوداری حسین آباد بهشهر در محیط میانکاله تاکید کرد که مناسب است. تهیه گزارش از ابعاد مختلف پروژه 90 هکتاری جهت سرمایه گذاری، ارزیابی اولیه پروژه و موقعیت مکانی آن، اخذ مجوز از ارگانهای ذیربط و ارزیابی اثرات زیست محیطی پروژه و ادامه کار. تا زمانی که نتایج نهایی بررسی ارزیابی شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری، رئیس قاضی استان مازندران نیز گفت: پتروشیمی میانکاله راه اندازی شد گرفتن مجوز سخت است و متخلفان از ممنوعیت پتروشیمی میانکاله مجازات خواهند شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

خواندن
بررسی و خرید ترازو

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *