از شر ترکیب نهایی جشنواره فیلم فجر خلاص شوید!

[ad_1]

چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر که فرهنگ های بسیاری را گرد هم آورد، سرانجام در مراسم اختتامیه با اسامی برندگان غافلگیر شد. حزبی که یک روز قبل از بسته شدن سیمرغ معروف برکنار شده بود، مراسم اختتامیه خود را بدون اظهار نظر بیشتر برگزار کرد.

اختتامیه جشنواره فیلم فجر شامگاه جمعه 22 بهمن ماه با حضور جمع کثیری از کارگردانان، هنرمندان، سیاسیون و اقشار مختلف مردم خارج از عرصه رسانه، هنر و سینما در ورزشگاه میلاد برگزار شد. . مرکز همایش های برج در اولین ساعت برگزاری جشنواره، برندگان در یکی از سایت های خبری معرفی می شوند.

در جشنواره فیلم فجر 40 که مفصل بود این لینک مشاهده می شود فیلم «وضعیت مهدی» با دریافت پنج سیمرغ بلورین و «الفازار» و «آخرین برف» به همراه چهار سیمرغ بیشترین جوایز این دوره از جشنواره را از آن خود کرد.

«خاله» با دو جایزه دوم شد و «بی اول»، «بیرویا»، «دختر پیشاهنگان» و «نگهبان شب» با یک سیمرغ دوم شدند.

در زیر خلاصه ای از مرزهای این دوره آمده است:

+ محمد خزایی رئیس تیم سینمایی حاضر بود در مورد مسائلی صحبت کند اما قبل از آن تاکید کرد که من خودم تجربه تعطیلی را دارم، می دانم که همه دوست دارند به جوایز بروند. خزاعی گفت: «حالا که سلام کردید، همه را جمع می کنم و در خطبه ملی سخنرانی می کنم.

+ در این قسمت که پس از شایعاتی پیرامون سیمرغ مردمی و درخواست فیلمساز «دیدار سگی» برای انصراف از دادگاه انتظار می رود؛ منشی یا سرپرست تیم سینمایی توضیح بدهند اما خبری از حذف مهمترین جایزه جشنواره از سوی تماشاگران نیست!

خواندن
ایران یکی از 10 کشور برتر جهان از نظر تجمیع بدهی است.

+ علیرغم اینکه در مورد کرونا در مورد رعایت ضوابط بهداشتی در اینگونه مجالس و اعیاد، هیچ یک از قضات دادگاه روی اهدای هدایا نقاب نبستند، حتی با برخی زباله ها را مالیدند. از برندگان
+ در روزهای اخیر شایعات مختلفی در فضای مجازی مبنی بر تاثیرگذاری شهاب حسینی در داوری به گوش می رسد و او در مدت حضورش در دادگاه صورت خود را با پیشانی پوشانده بود تا اینکه مسئولان دادگاه به سرعت او را چند بار نشان دادند. در فضا، یک اسباب بازی است.

+ او از تعدادی از همکارانش به ویژه امین حیایی و تورج الوند که برای دریافت جایزه رضا میرکریمی آمده بودند استقبال کرد.
+ تمدید جشنواره منجر به حذف تعدادی از عکس ها و فیلم های تهیه شده برای جشنواره شد و جوایز رشته سیمرغ بدون وقفه تا جایزه بهترین فیلم اهدا شد که در واقع آخرین هدیه بود و در این بخش. جشن 40 ساله این جشنواره برگزار شد، اما تعطیلات سالن را هم خالی کرد، زیرا با وجود جوایز، تقریباً همه می‌دانستند که فیلم «مقام مهدی» برنده جایزه شده است، به استثنای چند مورد که با آنها ارتباطی ندارند. برای هنرمندان و رسانه ها، بخش بزرگی از سالن برای همه نیست.

+ رضا میرکریمی کارگردان فیلم دیده بان شب که سیمرغ بهترین کارگردانی را دریافت کرد در این مراسم حضور پیدا نکرد و سیمرغ بازیگر خود را گرفت اما بلافاصله پس از پایان پست با عنوان «سیمرغ» در فضا حاضر شد. این آخرین است و تعطیلات وجود ندارد!”

+ جشنواره فیلم فجر که به صورت زنده پخش می شد 20 دقیقه با قطع صدا مشکل داشت اما بعد از 20 دقیقه بی وقفه بالا رفت. .

خواندن
انفجار بمب در شمال سوریه / دهها نیروی آمریکایی زخمی شدند

+ به دلیل حزب سیمرغ مردمی و آرای صادره، انتظار می رفت برگزارکنندگان مراسم دهه فجر جزئیاتی را در این خصوص بیان کنند، اما ظاهراً مسئولیت این اتفاقات را نادیده گرفتند. وظیفه اصلی آنها شد، چرا که در رای گیری، مردم نتوانستند از رای صیانت کنند و با دادن سیمرغ موضوع را پاک کردند تا جزییات را از دستان این رویداد بشنویم.

+ نگرانی اصلی در اختتامیه جشنواره فیلم فجر عدم اعلام نظر داوران بود!

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *