آخرین وضعیت هواپیماهای پشت گرد و غبار امروز

[ad_1]

معاون بین‌المللی هواپیمایی کشوری سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: با توجه به گرد و غبار امروز در فضای کشور، پرواز به دلیل دید کافی لغو نشد، اما مسافران از وضعیت آخرین پرواز مطمئن شوند. قبل از برخاستن برای فرودگاه

حسن خوشخو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به گرد و غبار موجود در فضای ایران، درک پروازهای داخلی و خارجی کاهش یافته است، اما این امر در لغو این هواپیماها موثر نبوده است، زیرا با وجود این معیارها، دید همچنان بیشتر است. دو تا سه کیلومتر.”

وی افزود: در حالی که این تصمیم از فردی به شرکت هواپیمایی دیگر از نظر قوانین و از نظر امنیت و مسافر متفاوت است، آینده نگری زیادی برای نشست و برخاست هواپیما وجود دارد و اینطور نیست. یک مشکل در این زمینه.»

سرپرست وزارت هوانوردی ملکی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفته است که بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، گرد و غبار تا سه روز آینده در محل باقی می‌ماند و اوج آن امروز خواهد بود. بهبود و انتظار می رود تمرکز در ساعات و روزهای آینده کاهش یابد.

خوشخو گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و اینکه ممکن است اتفاق خاصی در این منطقه بیفتد و این ایده برای پروازها صدق نمی‌کند، به همه مسافران توصیه می‌کنیم قبل از برخاستن به فرودگاه وضعیت پرواز خود را بررسی کنند. و با آنها تماس بگیرید. فرودگاه یا هواپیما. ”تماس ترجیحی.

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

خواندن
هشدار به والدین وبلاگ نویسانی که به دنبال "سکته قلبی" برای فرزند خود هستند

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

سیستم عامل لینوکس (linux) چیست؟

گنو لینوکس ( /) در واقع به ترکیب دو پروژه گنو و لینوکس اشاره داره. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *