آب به صنعت مسکن در شهرهای جدید سرازیر شده است!

[ad_1]

از چهار میلیون واحد مسکونی هدف نهضت ملی مسکن، 700 هزار واحد در اختیار یک شرکت شهرسازی است که به گفته جعفری، رئیس هیئت مدیره این شرکت، در صورت انتصاب پیمانکار، 100 هزار شغل اجرایی خواهد بود. واحدها در پایان سال آغاز خواهند شد. ماه گذشته وعده حفاری 230000 دستگاه تا پایان سال را داده بود.

به گزارش ایسنا، سهم شرکت شهرسازی نوین در ساخت چهار میلیون مسکن در نهضت ملی مسکن طی چهار سال آینده به 700 هزار واحد می رسد. به گفته علیرضا جعفری، رئیس شرکت عمران شهری جدید، تاکنون 400 هزار خانه برای ساخت شهرک های جدید اعطا شده است که با فراخوان 100 هزار شغل احیا شده است. تعیین پیمانکار آنها برنامه ریزی شده است و تلاش می کنیم در هفته هایی که پیمانکار کار می کند و تا پایان سال تنظیمات مربوط به ادارات را انجام می دهد، این تعداد مشخص شود.

جعفری قول داد تا پایان سال 100 هزار واحد بسازد. قبول دارید که کار نهضت ملی مسکن کند است؟ وی گفت: زمانی که طرح وارد عرصه اجرا می شود، تجربه نشان می دهد که کارجویان در مشارکت کوشاتر هستند. به گفته وزیر، میزبان 250 هزار واحد هستیم که 230 هزار واحد آن تا پایان امسال تحویل داده می شود و پیمانکار ارزیابی می شود که مورد توجه متقاضیان احتمالی خواهد بود.

برای پاسخ به این سوال که به عنوان یک انجمن ملی چقدر صرفه جویی می شود، حدود 4.7 میلیون تن مسکن ملی را اعلام کرد؟ وی گفت: 4832 نفر در نهایت تایید شدند که 1213 نفر افتتاح حساب کردند و 111 نفر مبلغ 40 میلیون تومان مبلغ اولیه را پرداخت کردند. البته ما شرایط اقتصادی و فشار روی مسکن را درک می کنیم، بنابراین برای تسریع در اتمام پروژه باید گام اول پروژه را با قوت برداریم.

خواندن
برنامه ریزی مالیاتی صحیح برای کاهش هزینه ها

با این حال رئیس هیئت مدیره شرکت عمران جدید شهرسازی در گفت و گو با وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام استقبال متقاضیان ملی برای سکونت در شهرهای جدید، گفت: جدید. شهرها باید محیط زندگی بهتری را برای شهروندان فراهم کنند، با همکاری معاونت برنامه ریزی و شهرسازی، اقدامات لازم برای بررسی طرح ها و طرح های جامع – ایجاد شهرها با نگاهی به وضعیت شهرها در دستور کار قرار گیرد. . فیلدهایی که می توانند به دامنه متصل شوند.

وی با اشاره به اینکه تعهدات باقی مانده از طرح ملی مسکن که در گذشته به شهرهای جدید کاهش یافته بود، در سیستم مدیریت مسکن ملی گنجانده شد و ادامه داد: مسکن شدن. در نتیجه وعده شهرهای جدید برای ساخت واحدهای مسکونی زیرمجموعه اتحادیه کشوری مسکن به 700 هزار واحد رسیده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهری جدید گفت: بر اساس آمار شهرهای جدید در اجرای برنامه ملی مسکن (700 هزار واحد)، ظرفیت و ظرفیت آنالیز برای شناسایی اراضی و اراضی مورد نیاز برای تامین این متراژ گروهی است. در دستور کار قرار دارند.

بر اساس این گزارش، دولت تلاش کرده در چهار سال چهار میلیون خانه بسازد و به گفته رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، هر دو سال دو میلیون خانه ساخته می شود. وی در ماه های اخیر وعده داده است که تا پایان امسال 800 هزار واحد نهضت ملی مسکن اجرا می شود. به گفته مسئولان این وزارتخانه تاکنون ساخت 330 هزار غرفه به پایان رسیده است و باید منتظر ماند و دید آیا وزارت راه و شهرسازی می تواند در کمتر از سه هفته تعداد واحدهای در حال ساخت را به 800 هزار واحد برساند یا خیر. سال. شماره

خواندن
تمدید مهلت ثبت نام در «خدمات گسترده شبکه شاد» تا 15 اردیبهشت

انتهای پیام/

[ad_2]
sorsec

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *